söndag 4 december 2011

Början till clearalbum


En av utmaningarna hos Magdas Scrapfeber var att göra ett minialbum med tema december. Man behövde inte göra klart albumets sidor men själva grunden. Jag hade ett clearalbum liggande och jag tänkte det skulle bli en bra grund för att dokumentera våra julförberedelser i december där jag försöker ta kort varje dag.
Det är en utmaning att scrappa ett clearalbum för det ska ju helst bli snyggt på båda sidor eftersom man kan se rakt igenom albumet. Jag har gjort ett clearalbum tidigare, till Allt om scraptidningen. Så jag ska fortsätta såsmåningom.
Annars ska jag lägga in lite tidsinställda inlägg nu för på tisdag byter vi internetleverantör. Jag ska försöka att blogga ändå, från mobilen eller på lunchrasten på jobbet.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails