fredag 16 december 2011

Bara en vecka kvar!

Jösses vad fort tiden springer iväg, bara en vecka kvar till jul! Hur långt har ni hunnit i julförberedelserna? Eller struntar ni högaktningsfullt i alla måsten och bara låter julen komma ändå? Jag tror jag hör till den senare skaran: har några julklappar kvar att fixa och granen ska vi köpa i helgen. Annars tror jag att det blir en ganska bra jul ändå. Jag känner mig inte tvingad till något alls, däremot känner jag att det finns massor jag skulle vilja göra bara för att det är så roligt men tiden kommer nog inte räcka till tyvärr.
Nu ska jag joina grabbarna i familjen framför en gammal James Bondfilm som vi har på DVD. Vi har ine så mycket annat att titta på tyvärr eftersom tv-kanalerna kommer tillsammans med bredbandet som såsmåningom ska kopplas in av Telia. Några marksända kanaler, that´s it! Sonen är alldeles förundrad när jag berättar att det faktiskt inte fanns mer än två kanaler att välja på när jag var liten. Dessutom fick man GÅ FRAM til tv:n för att byta kanal, rena stenåldern!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails