tisdag 10 april 2012

Första veckan på programmet

Förra veckan var ju första veckan på 12-veckorsprogrammet som du hittar här.
Så här var det:

Dag 1 (måndag):
5 min rask gång
1 min joggning
5 min rask gång
1 min joggning
3 min rask gång
----------------------
15 min totalt


Dag 2 (tisdag):
5 min rask gång
1 min joggning
5 min rask gång
1 min joggning
3 min rask gång
----------------------
15 min totalt


Dag 3 (fredag):
5 min rask gång
2 min joggning
4 min rask gång
1 min joggning
3 min rask gång
----------------------
14 min totalt

Min kommentar: Jag tyckte det gick över förväntan och gav mig ut så fort jag kom hem från jobbet de två första dagarna. Jag kände på mig att om jag hann landa på stolen hemma så skulle det bli svårare att komma ut, dessutom ville jag inte att det skulle hinna bli mörkt. Turligt nog mötte jag inte någon under mina pass eftersom jag valde att lägga min runda lite avsides;-)
På fredagen var det lite segare att komma ut eftersom vi var lediga. Ju längre dagen gick, desto mer drog jag mig för det och kom på många saker att göra *harkel*. Men när jag väl sparkade till mig själv så gick det bra.



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails