torsdag 19 april 2012

Andra veckan

Förra veckan var vecka två på I formprogrammet (som tyvärr är låst nu, men jag tror inte att det kostar något att registrera sig).
Såhär var det:
Dag 1 (tisdag):
5 min rask gång
2 min joggning
4 min rask gång
1 min joggning
2 min rask gång
----------------------
14 min totalt


Dag 2 (torsdag):
5 min rask gång
2 min joggning
4 min rask gång
2 min joggning
1 min rask gång
----------------------
14 min totalt


Dag 3 (lördag):
5 min rask gång
2 min joggning
4 min rask gång
2 min joggning
1 min rask gång
----------------------
14 min totalt


Min kommentar: Även den här veckan gick över förväntan. Det var dock ganska tungt att ge sig ut på tisdagen då det regnade och var blåsigt. När man väl kommer ut så går det dock bra. På lördagen gav jag mig ut på morgonen det första jag gjorde och det var skönt att ha det gjort då.
Jag lyckades även klämma in ett pass pilates på onsdagen så jag är nöjd med veckan.

1 kommentar:

bloggare på icedaniel.se sa...

Det är bra att träna korta stunder i taget. Det gör jag med !

Related Posts with Thumbnails