onsdag 2 november 2011

Tomteverkstad?

Då är vi där igen, den där tiden på året som är rätt mysig men ack så hektisk. Jag talar om tiden innan jul. Vartenda år säger jag att jag ska vara ute i god tid, göra än det ena och än det andra, pynta, fixa, baka osv. Sedan får jag dåligt samvete för att jag inte hinner med och för att ca 90 % av det jag planerade aldrig blev gjort. Men inte i år. I år SKA jag bara göra det jag verkligen vill och hinner jag inte så ska jag lägga det dåliga samvetet åt sidan. För det blir ju jul ändå.
Jag tänkte iaf starta upp tomteverkstaden här hemma så får jag se hur långt jag hinner och jag tänkte att den ska gå i återvinningens tecken. Så långt jag kan ska jag använda saker jag redan har hemma och saker jag har påbörjat men inte avslutat.
Men först ska jag spela lite Wordfeud, är det nån som vill ta en match där så heter jag bitte71 som överallt annars.
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Sockergrynet sa...

Åh vad roligt att du spelar Wordfeud, jag utmanar dig direkt! Miasockergryn i fall du undrar! :D

Related Posts with Thumbnails