söndag 20 november 2011

Rustapyssel

Idag var jag och tjejerna på en liten shoppingrunda. Bl a slank vi inom Rusta och där hittade vi en massa prisvärt pyssel istllet för att köpa dyra materialsatser på Panduro. Här, här och här kan du hitta olika saker och 39 kronor för en nålfiltningssats tycker jag inte alls är farligt!!
Till Linnea köpte vi nålfiltade snögubbar och Agnes fick julfigurerna som man kan måla själv.

Nålfiltning är lite tålamodskrävande (men roligt tycker jag) och eftersom Linnea har lika mycket tålamod som en loppas lilltånagel så blev det en helt del knotande över att det aldrig blev färdigt. Så snälla mamman fick göra klart en del, fast jag är inte klar än för middag och bad kom i vägen. Notera den något missbelåtna minen hos Fröken "Blir jag inte klar med en sak inom loppet av en minut så lägger jag ner".

Nu ska jag upp på vinden och rota fram alla ljusstakar och julstjärnor medan tjejerna badar.
Ha det!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails