lördag 5 november 2011

Fått en del gjort

Jag är så nöjd med dagen: har fått massor gjort härhemma. Inte för att jag är någon direkt ordningsmänniska det ska gudarna veta (notera namnet på denna blogg om ni inte tror mig), men det är faktiskt rätt skönt att ha det rent och ordnat hemma nån gång då och då. Så idag har jag tvättat många maskiner: bl a kuddöverdrag och filtar så de luktar sådär jättegott eftersom de t o m hängt ute. Sedan har jag putsat fönstren på övervåningen, dammsugit övervåningen och renbäddat alla sängar. Så nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av ett glas vin och några partier Wordfeud på mobilen eftersom jag inte får se "Så mycket bättre" just nu eftersom tv:n är upptagen av två små töser. Det får bli tv4 play sedan istället, det går bra det med.
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails