torsdag 21 januari 2010

Rensa i röran

Jag har anmält mig till en utmaning hos Ulrika Gabriel, utmaningen heter Rensa i röran. Det var lite skoj att jag hittade den här utmaningen, eftersom jag precis påbörjat sådana projekt härhemma efter att ha läst boken jag tipsat om tidigare.
Hittills har jag städat ur stora bokhyllan, bokhyllan i tjejernas rum och nu håller jag på att slänga gamla papper här i datorrummet.

För övrigt: idag är ingen vanlig dag. Idag fyller nämligen min stora kille 10 år! Jag är helt förstummad och chockad över hur fort tiden går. Det firar vi med lite feber för barnen, eftersom de fick sin andra vaccinationsspruta mot svininfluensan i förrgår. Det innebär att Oscar är hemma från skolan idag och töserna hemma från dagis. De sover fortfarande de små, men snart får vi väl gå upp och sjunga för Oscar. Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails