söndag 31 januari 2010

Rensa i röran vecka 4


Igår rensade jag i badrummet. Fönsterbrädan där har blivit någon sorts avstjälpningsplats för saker som inte får plats någon annanstans: necessär, tomma (!!!!!) schampoflaskor och en övergiven liten leksaksbåt. Bland mycket annat. Jag tror väl inte att ni behöver någon närmare beskrivning av vilken bild som är "före" och vilken som är "efter". Jag plockade även ur skåpet under vasken och ovanpå badrumsskåpet. *nöjd*
Utöver detta så har jag även rensat min mailbox, men det får ni inga bilder på *fniss*.
Ni kanske skulle vilja se lite scrap i bloggen också? Jag menar, med tanke på bloggens namn? Och inte bara massa foton hela tiden. Jag har haft en downperiod med scrappandet, som alltid vid den här tiden på året, men jag är snart på gång igen - jag ska ladda upp "jagprojekt-kort" imorgon tänkte jag och så får ni inte missa det allra nyaste numret av Allt om scraptidningen!
På återseende!

2 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

WOW liksom .-D!!!

Laila sa...

Det var snyggt och ser trevligt ut. *tittar på min egen toaletthylla*

Related Posts with Thumbnails