fredag 8 januari 2010

Jagprojektet, vecka 1

Förra året hade Maria/MyaMia ett projekt i sin blogg som hette "Bara jag" där hon gjorde ett litet kort varje vecka med ett viktigt ord. Jag funderade länge och väl om jag skulle hänga på, men tiden gick och det blev aldrig av. Men nu under 2010 är jag jättetaggad att göra ett liknande projekt, är det någon som vill följa med på den här resan så är ni välkomna att lämna en kommentar här så jag vet. Vecka 1 är ordet Förändring (igen), och det har en koppling till layouten jag gjorde tidigare *pekar neråt*.
Jag har valt att kalla resan för "Jagprojektet".

2 kommentarer:

Cattis sa...

I vilken storlek gör du dom där korten? Har också funderat länge och väl på detta projekt! =)
Följer du hennes "ord" som du ska använda varje vecka, eller gör du egna?

Mya sa...

Underbart kort! Så himla kul att du kör detta året. Ser fram emot att få kika. Kram mya

Related Posts with Thumbnails