onsdag 30 december 2009

Topp 10 2009

Något som brukar återkomma vid den här tiden på året är ju att man listar sina favoriter i scrapvärlden. Så här är mina favoriter: (utan inbördes rangordning...) Vill ni kika på favvisarna från 2008 kan ni göra det här.




Jag tror att mycket av mina alster under året präglades av färg och kladd och mist i alla former. Jag släppte mycket av alla krav på att allt skulle matcha och stämma ihop färgmässigt osv och efter en trög start på året så kom jag igång igen frampå vårkanten.
GOTT NYTT ÅR allihop!

7 kommentarer:

Morfen sa...

Åh så många fina! Jag ska också göra en sån lista, det är alltid roligt att göra en favoritlista när året är slut. :)

MissMian sa...

Alla är helt otroliga och jag älskar när du kladdar med färg!!

Cath. sa...

Helt underbara LOer! Gillar nog den sista mest, så härligt med massor med färg. Är så dålig på det själv! Vill önska dig och de dina ett riktigt gott nytt år!

Unknown sa...

Wow, Marie!! Så otroligt fina allihop! Det är så snyggt med glimmermist, måste jag använda mer :)

Gott nytt år!

Kram, H.

Maja Stokk / eyovine sa...

Ljuvliga hela högen!! Å säger som föregående skribent "älskar när du kladdar med färg".

Gott nytt år!

Kramiz Maja

Helena sa...

Super snyggt =)
Gott nytt år

Marie/Mison sa...

Önskar dig ett gott nytt år vännen!

Related Posts with Thumbnails