fredag 25 december 2009

Note to self till nästa år

Jag återkommer snart med lite rapport och bilder från vår julafton, men nu ska jag bara anteckna och dela med mig av några pysseltips jag hittat på nätet och som jag ska göra nästa år. Det är inte klokt vad mycket inspiration det finns ute i cyberrymden!

Egen "snökula" - så enkelt egentligen och fint!
Julgranskulor av gamla julkort (eller scrappapper...;-))
Cirkelgirlang till julgranen
Småpaket till att pryda granen med - SÅ snyggt!!
Sydda hjärtan till en hjärtgirlang

3 kommentarer:

Mya sa...

hej hej
så kul att du lämnade en kommentar till mig så att jag hittade hit. kul att du gillade mina grejer. :) god fortsättning! kram mya

Anonym sa...

Tack för länkarna, riktigt roliga saker att göra till nästa år!

God fortsättning och Gott Nytt År!

Aase sa...

Ska minsann kolla in dina tips. Hoppas allt väl och njut av det vackra vintervädret osm vi i västsverige inte ser så ofta :)
Kram Aase

Related Posts with Thumbnails