onsdag 2 maj 2012

Tredje veckan...

Förra veckan skulle ju egentligen varit fjärde veckan på I formprogrammet, men blev åter vecka tre pga en enveten förkylning och halsont. Denna veckan upptäckte jag till och med att tanken var att man skulle värma upp med 5 min rask gång och 1 min joggning inför varje pass, bättre sent än aldrig! Och så här var det:

Dag 1 (onsdag):
4 min rask gång
3 min joggning
4 min rask gång
2 min joggning
1 min rask gång
----------------------
14 min totalt


Dag 2 (torsdag):
4 min rask gång
3 min joggning
4 min rask gång
3 min joggning
1 min rask gång
----------------------
15 min totalt


Dag 3 (söndag):
3 min rask gång
3 min joggning
3 min rask gång
3 min joggning
1 min rask gång
----------------------
13 min totalt 


Min kommentar: En seg start på veckan, men sedan blev det pass två dagar i rad. Det är lite häftigt att märka att kondisen faktiskt blir lite lite bättre för varje gång, även om jag inte kan påstå att det är speciellt njutningsfullt än så länge. Skulle dessutom behöva investera i ett par bättre löparskor: även om det är märkesskor jag har så har jag mest använt dem till inomhusträning tidigare. Jag känner av lite grann i knäna efter passen. Men det får funderas över...

1 kommentar:

Therese sa...

Så läckra dina tygtavlor blev!!! Gillar dem skarpt!

Å hejja dig som tar nya tag efter förkylningen å tuffar på, för visst är det häftigt att se så snabbt kondisen faktiskt förbättras?! Här blev nya skor ett måste, och jag njuter så av att ha bra på fötterna, mina knän mår så mycket bättre!

KRAM KRAM!

Related Posts with Thumbnails