söndag 23 oktober 2011

Färgutmaning till Scrapptorget

Nämen ser man på - jag har scrappat igen! Och roligt var det dessutom! Jag hade tänkt att hinna med betydligt fler bidrag till Scrapptorgets cybercrop men det blev ett iaf (som jag har hållit på med hela veckan...). Av någon anledning så tar det sådan tid nu: det slår aldrig fel att när jag sätter mig så kommer tjejerna som magneter och frågar om de får "hjälpa till" . Det spelar ingen roll hur mycket egna saker de har - det är ändå det jag håller på med som är mest spännande. Och när de har lagt sig så jag oftast lite trött och vill själv mest ligga i soffan och slappa - fastän det är så roligt att scrappa istället!
Nåväl, den här layouten är iaf gjord till en utmaning där man skulle kleta med färg och jag har använt gesso som grund. Därefter har jag sprayat mist och suddat ut lite och även låtit det rinna ner. Stämplat med akrylfärg genom punchinella och även lite vanliga stämplar som bakgrund.
Det förekommer även lite crackle paint på chipboardramen som är över fotot.
YAY!

1 kommentar:

Cattis sa...

Ååhh..vad roligt att se en layout av dig!! Den är hur härlig som helst!!! =)

Kram/Cattis

Related Posts with Thumbnails