fredag 27 augusti 2010

Tomteverkstan och ny kitklubb

Jag vet att det låter heltokigt, men jag har börjat så smått att sätta igång med tomteverkstan härhemma. Lite uppstämplade motiv (för första gången på jag vet inte hur länge, stämpeldyna hade t o m börjat torka lite) som ska bli julkort om allt går som det ska.
Och så garner jag beställt från Garnaffären, det ska bli lite hemmavirkade julklappar tänkte jag - men jag säger inte vad eller till vem än, för jag tror att någon läser min blogg...

Dessutom fick jag en avi idag (men jag har inte hunnit hämta ut den) om mitt första paket från Mollys Scrapbooking, en ny svensk kitklubb som drivs av sötaste Lilo! Jag ska hämta ut det imorgon, men jag vet från bilder på hemsidan att det var mycket fint.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails