lördag 15 maj 2010

Några layouter till Scrapfebern

Några layouter jag gjorde till Scrapfebern hos Magdas.
Här skulle man använda orden glad och färgsprakande antingen i flytande text eller rubrik, fem olika färger och så lite annat som jag inte riktigt kommer ihåg nu.
Layout där man skulle använda en musiktitel eller rad ur en låt. Jag valde "Ambitions" av Donkey Boy, en av mina favvolåtar just nu. Här kan du lyssna på den om du vill...
Här skulle man använda nål och tråd, jag har sytt med symaskin lite kors och tvärs.

5 kommentarer:

Lilo sa...

Vilka jättefina layouter!!! =) Gillar allihopa, de har olika stilar och är snygga på olika sätt.

Cath. sa...

Läckra alla! Allra mest gillar jag den i mitten! Läckert med bolfransen och det mistade!
Kramar!

Sanna F sa...

Så himla fina allihop! Min favorit är den längst ner! Väldigt stämningsfull!
KRAM

Mathilde sa...

Åh alla var ju jättefina! Tänkte först skriva att jag gillade den i mitten mest, men har nog ändrat mig. Kan inte bestämma mig =) Tokfina allihopa!
Kram

Marie/Mison sa...

Kanonfina!

Related Posts with Thumbnails