torsdag 20 maj 2010

Några alster som jag inte visat

Här är några saker jag gjort till Allt om Scraptidningen och som jag glömt visa. I förra huvudupplagan hade vi "norskt tema" där vi liftade några norska duktiga tjejer.
Här har jag valt att lifta Beate Eva, och jag bjussar även på några närbilder för den här blev jag ganska nöjd med:
En tag jag liftat av Silvia och även här bjuder jag på en närbild:
En layout till senaste söndagsbilagan, där vi hade tema att inspireras av tv-loggor. Jag inspirerades av True Blood och Dexter.

4 kommentarer:

Lilo sa...

Allt är superfint! Gillar speciellt översta layouten!!!

Mathilde sa...

Men åh vad fina! Den översta var ju precis hur fin som helst! Gulligt foto också!
Kram

Petra/Paradise sa...

WOOW!! Vilka toppenfina alster du gjort!
den första var så grymmegrymme fin! Älskar den gula blomman som sätter pricken över i:et!
Å så diggar jag den sista layouten massor lite för att du berättade tanken bakom! (de med serierna!) vilken idé! Å så snyggt!! :D

KRAAAAAAM

Nenne sa...

Wooohooo! Snåååå snyggt! Men vad jag gillar färgerna på den nedersta! och tagen är bara för snygg och den översta ska du inte bara vara nöjd med den ska du rama in och sätta på väggen! Ett mästerverk gumman!

Related Posts with Thumbnails