tisdag 16 februari 2010

Fyrtiosju

Idag var jag och tjejerna på stan. Vi tog en sväng inom Pandyro (förlåt, PANDURO ska det förstås vara:-D) och köpte pärlor och nya pärlplattor. Vi har haft pärlförbud härhemma ett bra tag, sedan de här små incidenten/erna inträffade för ca ett år sedan. (jo, det var flera gånger vi fick uppsöka läkare för att få ut alla pärlor i näsan *hrmm*) Men nu tror jag det ska vara lugnt på den fronten, så idag har det tillverkats ett antal halsband och armband på löpande band.

2 kommentarer:

Mya sa...

det är så himla roligt med pärlor. Jag pärlade med min brorsdotter för ett tag sedan, det var mysigt :)
jag hoppas att pärlincidenten inte upprepas för er nu.
kram

Aase sa...

Tänk vilken glädje med nya pärlor..
Så fina färger dessutom.

Kram Kram Aase

Related Posts with Thumbnails