onsdag 3 februari 2010

Dockan

För första gången på riktigt länge har jag gjort en layout till något som inte är DT-relaterat. Den här är gjord efter en skiss på Magdas nya forum, man skulle dessutom använda något genomskinligt. Jag har stansat ut blommor med retrofowerpunchen i overlay och sedan "bränt" dem lite i kanterna så de krympt ihop.

För en gångs skull bjuder jag på lite närbilder, bara för att jag är så glad över att ha scrappat *fniss*:
En knapp/badge med en liten "babubska"/rysk docka på, jag tyckte den passade bra till temat.

10 kommentarer:

Sonja sa...

Jätte fint!

Ulla sa...

Kanonfin, gillar det med schablonen i bakgrunden.

Anonym sa...

Superfin! Jag gillar de "brända" blommorna!!! Och precis som Ulla gillar jag den diskreta maskningen du gjort som bakgrund!

Nenne sa...

Åh så snyggt!!! nu blir jag grymt sugen på att mista lite! Du har gjort det så bra!

Kramis

Linda - www.knorrigt.com sa...

Vilken läcker layout!

majo sa...

fin layout!

Jane.D sa...

Underbar LO! Den genomskinliga blomman är så läcker!

MissMian sa...

Så fint!! Älskar färgerna!

Karin sa...

Vilken fin layout! Himla snyggt med masken litegarnn så där i bakgrunden... =)
Ha det fint,
kram kram!

Anonym sa...

Helt underbar LO, kul att du gillade min utmaning :)

Hoppas vi får se massor av fint från dig under veckan

KRAM
Katarina
DT leader, magdas designteam

Related Posts with Thumbnails