söndag 18 oktober 2009

Scrappat till Scraplagret

Jag vet. Jag är en URUSEL bloggare just nu. Har inte så stor lust att blogga för tillfället, mycket på grund av lite trista saker runt omkring. Imorgon får vi besked om landstingstyrelsen kommer lägga ner teamet där jag jobbar - ett förslag har lagts fram att så ska ske iaf. Så den senaste veckan har varit ganska tung.
Tur då att jag har scrappingen, som min terapi och andningshål. Jag har skapat en del till Scraplagret, med Pink Paislees senaste kollektion Amber Road.

För fullständig materiallista får ni kika in i butikens blogg!

8 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Åååh så fina alster du gjort OCH gör!!!
Jätte härligt album!! :-)

Kraamar

Linda - www.knorrigt.com sa...

Sååå fint!

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbara saker =) *aj löööööv*


Kramiz Maja

Pyzzlan sa...

Jättefina LO'n med snyggt upplägg! Hösten är min favoritårstid så jag tycker minialbumet är helt underbart. Fina foton och mysiga papper.

Hanna sa...

Åh vad fint! Älskar den översta LO:n!

Bettan sa...

Fina lo´s du har gjort och minialbumet är jättehärligt :-) Själv har jag svårt att orka med ett helt minialbum :-o tröttnar så fort på att hålla på med samma sak.
Hoppas ni inte fick ett tråkigt slutbesked på jobbet!

Aase sa...

Visst är det skönt med scrappingen som kan skingra tankarna för en stund. Vad fina grejer du gjort. Den översta med fjärilarna är grymt snygg. Minialbumet är verkligen ett minne att bevara.....
Kram Aase

MissMian sa...

Åh så fina LOs du gjort och minialbumet är ju bara sååå fint!

Related Posts with Thumbnails