torsdag 29 oktober 2009

Julverkstad

Kors i taket, jag har börjat köpa julklappar redan och slagit in! Och jag har även påbörjat att slå in 24 x 3 = 72 små paket till var och en av barnens paketkalendrar! PLUS att jag har köpt saker till min "egen" julkalender, den som brukar köras i swappform på Allt om Scrapforumet *YAY*

I kväll när tjejerna somnat ska jag nog t o m starta med julkortstillverkningen *optimist*,
Jag är själv med tjejerna den här veckan, Ola och Oscar har åkt till Milano för att kolla på fotboll tillsammans med min svärfar. Så jag har faktiskt fått lite pysseltid på kvällarna, igår och idag har jag suttit och kladdat med gesso - en ny upplevelse men väldigt rolig sådan! Ni får snart se slutresultatet.

1 kommentar:

Drullputta sa...

Himmel va duktig du är! Jag har knappt börjat tänka på jul än jag..
Spännande att få se vad du pysslar med...
Kram

Related Posts with Thumbnails