tisdag 24 mars 2009

Jag scrappar, alltså finns jag...

....eller nåt annat filosofiskt *fniss*.
Jag hade kvar en del i förra DT-kitet jag fick från Hildas rum, och jag blev lite sugen på utmaningarna vi har i Femkampen. Så jag har gjort en LO enligt bingobrickan som var deltävling 1. Fast jag fotar imorgon, det är lite mörkt nu. Och jag tänkte ge mig på de andra deltävlingarna också, tror jag.
Och så är det skapande till Allt om Scraptidningen, där det alltid finns nåt kul att göra. Synd att man måste jobba emellanåt också och försöka dra ihop lite pengar. Men jag trivs så bra med mitt jobb, så jag klagar inte.

Note to self: idag är det 15 år sedan jag och sambon träffades *intresseklubben antecknar* Vi har ätit våfflor dagen till ära, får väl fira bättre till helgen.
Nu ska jag lägga mig tror jag, antar att min privata ca 90 cm höga väckarklocka slår upp sina stora blå prick klockan 5 imorgon bitti - så det är väl bäst att få några timmars sömn först.
God natt!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails