måndag 16 februari 2009

Gräsänka och dagens foto

Idag åkte sambon och Oscar till London - avundsjuk? Jag??? Näääääädå *korsar fingrarna och ljuger mig blå*

Dagens foto har ju fallerat ett litet tag nu, har fotat men orkar inte lägga upp alla de korten i bloggen. Så jag tar nya tag och tänker inte ha dåligt samvete för det inte - utan fortsätter som inget hade hänt. Fast nu kallar jag det "Dagens foto" istället för jag kan inte hålla ordning på dagens nummer. Idag får det bli från London, fick det här MMS:et från sambon. Han frågade Oscar var han ville äta någonstans och då svarar Oscar "amerikanskt" . Och en ganska amerikansk sak är väl KFC - Kentucky Fried Chicken - så det fick det bli. Kortet är taget med mobiltelefon så det är ingen vidare kvalitet, men ändå:

Dagens foto 16/2: gulleplutten äter majskolv på KFC.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails