onsdag 4 februari 2009

Foton kommer...

...så småningom, ska försöka ta tag i att ladda ur "365-fotoprojektet"-fotona (puh, vilket långt ord!!!) imorgon - just nu blir det inte. Synd att jag halkat efter, för det blir genast lite krångligare att helt plötsligt ladda upp ett tiotal kort. Men jag vill verkligen fortsätta med den utmaningen - det kommer vara jättekul i slutet på året att ha det dokumenterat!

Hoppas ni är många som vill hänga på min utmaning i bloggpartyt, ett bidrag än så länge! *pekar mot föregående inlägg*

Nu ska jag gå och lägga mig, egentligen borde jag sova men jag är TVUNGEN att läsa lite till om Lisbeth Salander - jag är rätt sent ute med att läsa Milleniumtrilogin som "alla" har läst redan . Nu håller jag på med andra boken, "Flickan som lekte med elden" och den är så spännande så jag kan liksom inte sluta att läsa när jag väl sätter igång. Jag ser verkligen fram mot filmatiseringarna, första filmen har väl premiär när som helst!! Har ni inte läst böckerna än så finns de bl a här: Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes. Billigt och fraktfritt! *gillar*

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails