lördag 15 november 2008

Några bidrag...

...till scrapperiets cybercrop. Jag har skapat mer, men där var inte deadline förrän imorgon kväll så jag fotar under dagen imorgon. Och jag är SÅ glad, för det känns som om jag haft en liten scrapblock senaste tiden men nu har jag skapat så det forsar ur händerna!

Ett julkort där man skulle använda minst en stämpel...



...och en LO efter en skiss. En sak som är lite skoj med den här LO:n är att jag använt ett urgammalt papper: från serien Urban Couture från Basic Grey (som var mitt favvomärke när jag började scrappa). Det papperet är alltså över två år gammalt och har legat i min mappvagn och nästan börjat mögla!

7 kommentarer:

Ejris sa...

häliga saker du fått skapat=)
kram

MissMian sa...

Så fina!!! Fotot på dina söta busar är ju helt underbart!

Emma sa...

Så häftigt julkort! Och LOn...den är så fin och det är ett sånt himla roligt foto.

Anonym sa...

Roligt kort och en underbar LO med "rolig" tema!

Tezzan sa...

Layouten är bara för läcker... Kortet är också superfint, tänk den som får det i brevlådan...

Monika sa...

Underbar layout men vilket foto sen!!!

Marie sa...

Julkortet återger verkligen känslan av den verkliga julstressen... Läcker och annorlunda.

Related Posts with Thumbnails