torsdag 6 november 2008

Idolbidrag fjärde veckan

Bidraget till Idoltävlingen den här veckan. Jag valde att göra BOM-utmaningen där man skulle scrappa om ett schlagerminne samt använda något rosa. Mitt största schlagerminne är när Carola vann den svenska uttagningen 26 februari 1983 och fick full poäng av alla jurygrupper. Jag rodnar lite när jag erkänner att jag samlade ihop 2368 bilder av henne samt var med i hennes fanclub och då bla fick suddgummin, pennor och klistermärken med hennes glada nuna. Det var innan jag upptäckte alla söta pojkar som sjöng poppiga låtar någon gång i mitten av 80-talet och jag på fullaste allvar trodde att George Michael var heterosexuell (OK???? Jag TRODDE faktiskt det!!!!)
Nu är jag inte fullt lika impad av Carola.
Bonusprodukten den här veckan var tejp, jag har skrivit journalingen på den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg! Jättehärliga färger och detaljer:D

Emma sa...

Så läcker!!! Häftigt med journaling på tejp :)

...och inte vet jag om nån tänkte att George Michael var homosexuell då... Hm...?

Tezzan sa...

Cool layout... Och tack för kommentaren i min blogg. Ha en bra dag! Kram,
~Tezzan~.

Ulle sa...

Vilken härligt LO ... så gott om läckra detaljer att titta på ...

Related Posts with Thumbnails