torsdag 3 juni 2010

Och vinnaren är....

......nu har ni väntat länge nog eller hur? Dags att avslöja vinnaren i min skisstävling i bloggpartyt - som är tjejen som har gjort den här layouten.....

...nämligen Mahlin!! Jag (och övriga familjen) tokgillar hennes stil med fina små detaljer och alla Hamblycirklarna på den här layouten. Stort grattis till dig Mahlin!

Om du mailar mig din adress på marie.stenander@bahnhof.se så kommer det ett litet scrappaket till dig från Scraplagret. Grattis igen - och tack till alla andra som ville vara med på min utmaning! Kunde jag så skulle jag skicka små paket till er alla (men det räcker inte min usla sjuksköterskelön till ;-))

2 kommentarer:

Mahlin sa...

WOHOOOOO ,, det är ju min! GUlle dig vad glad jag blev. Nu räddade du min fredag! oj vad skoj! *tar en svängom på jobbet*

Aase sa...

ha en skön helg. Kram Aase

Related Posts with Thumbnails