måndag 1 mars 2010

Nya garner och tyger

Idag kom äntligen mitt paket från Stoff och Stil - jag hade beställt massa nya tyger att sy gardiner och lite kläder till barnen av.
Det turkosa tyget i mitten ska blir gardiner till vardagsrummet och det med gröna äpplen som skymtar i bakgrunden ska bli gardiner till köket. Sedan hade de även ett underbart elefanttyg och ett tyg med svampar på - ska se om jag lyckas få ihop lite kläder till tjejerna.
Sedan måste jag bara tipsa om deras bomullsgarner - SÅ många härliga färger och billiga är de dessutom: ca 17 kr nystanet och köper man tio stycken eller fler så kostar de bara 14 kr! De är väldigt mjuka och lätta att virka med dessutom. Här kan du kolla mer på dem.

2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Jag gillar precis de tyger du beställt. Letade katalogen igår eftersom jag tänkte beställa - men hittade den inte. Fortsätter idag...

Cattis sa...

Ååhhh...vad avis jag blir nu!! Vill också beställa! Men måste vänta ett tag till...ekonomin tillåter det inte..=( Men sen så!

Kraaam!

Related Posts with Thumbnails