söndag 9 augusti 2009

Söndagsbilagan

Nu kör vi på Allt om Scraptidningen igång igen efter ett litet sommaruppehåll. Kika in i dagens bilaga för lite trevlig läsning och inspiration!
Ni har fortfarande tid på er att lämna in ett bidrag till sommartävlingen, som pågår en vecka till, läs mer här!

Annars då? Jag scrappar lite, har gjort några små layouter till de dagliga utmaningarna på Cocoa Daisy. Under augusti månad handlar det om BOM-layouter, vilket jag tycker är kul. Jag har fotat dem men inte orkat redigera dem än, men det kommer!
Utöver detta så har jag börjat jobba igen och vi har haft några tunga dagar på jobbet. Jag är mer glad än någonsin att jag har scrappingen som hobby - det fungerar som terapi också förutom att det är roligt!

Och vet ni, snart är det dags för BLOGGPARTY igen - vi är redan uppe i 24 bloggar som ska vara med *YAY* 31 augusti startar vi!

Jag funderar dessutom på att fira min blogg som snart fyller 1 år (13 augusti). Man kanske skulle ha en liten utlottning eller nåt? *funderar vidare*

Nu ska jag gå och lägga mig fastän klockan bara är 21.30 - men jag är helt slut både till kropp och själ. Återkommer med nya krafter de närmsta dagarna, see yaa!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails