onsdag 21 januari 2009

Awards!

Jag har fått två fina awards - den första alldeles nyligen av söta Scräpemma! A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep! B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap. Ok, 10 ärliga saker......hmmmm........*funderar*.............

1. Jag är rädd för djupa vatten.

2. Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker som jag egentligen skulle behöva göra tämligen omgående.

3. Jag är en slarvig människa.

4. Jag gillar att kolla på sjukhusrealityprogram, alltså "Cityakuten" fast i verkliga livet - med namn som "Trauma" , Ambulans- först på plats" eller helt enkelt "Sjukhuset".

5. Jag får nästan en allergisk reaktion på alla snusförnuftiga kommentarer som kommer ur alla Astrid Lindgrenbarnskådespelares mun (säg "Farbror Melker, varför badar du alltid med kläderna på?" eller "Hemma på min gata i stan..." och jag får spatt). Kan bero på att jag håller på att få en överkonsumtionschock av de filmerna just nu.

6. Jag gillar inte trädgårdstomtar.

7. Mitt högra öra ser ut som Spocks i "Star Trek" - det är ingen "böj" på det.

8. Jag är kaffeberoende.

9. Jag har hälsat på den förre påven Johannes Paulus II, när min gymnasieklass var på klassresa till Rom.

10. Jag är rädd för spindlar.

Sedan var det för ett väldigt långt tag sedan som jag fick den här fina ängeln av både Fnyz och Sofia85 - TACK snälla!! Förlåt att det dröjt ett tag, men jag uppskattar den mycket!!

Jag väljer den enkla vägen och skickar båda dessa awarder vidare till alla som läser här - tråkig jag är eller hur?!!!!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails